+48 12 446 46 64
  • en

BUSY

Busy to najmniejsze samochody dedykowane do przewozu towarów, najczęściej są wykorzystywane przy realizacji dostaw ekspresowych. Charakteryzują się możliwością dotarcia do trudnodostępnych miejsc (ze względu na ograniczenia tonażowe) oraz nie podlegają zakazom ruchu obowiązującym dla pojazdów ciężarowych.

  • Ładowność do 1,2 t
  • Pojemność 5-10 palet euro 120x80cm
  • Możliwe zabudowy:
    • firanka (może ładować górą, bokiem, tyłem)
    • plandeka (może ładować bokiem i tyłem)
    • chłodnia z kontrolą temperatury (załadunek tyłem)
    • sztywna zabudowa (tzw. bus blaszak, załadunek tyłem)
  • Możliwe wyposażenie: ADR, winda i paleciak

SOLÓWKI

Solówki, czyli małe samochody ciężarowe są dobrym rozwiązaniem, gdy nie chcemy dodatkowych dostaw w doładunku, a jednocześnie dbamy o niższe koszty transportu.

  • Ładowność od 3 do 9 t
  • Pojemność 12-20 palet euro 120×80 cm
  • Możliwe zabudowy:
    • firanka (może ładować górą, bokiem, tyłem)
    • plandeka (może ładować bokiem i tyłem)
    • chłodnia z kontrolą temperatury/ sztywna zabudowa (załadunek tyłem)
  • Możliwe wyposażenie: ADR, winda i paleciak, obsada dwóch kierowców

NACZEPY 13,6 M

Ciągniki siodłowe z naczepami są najczęściej wykorzystywane w transportach regularnych i doładunkach, ze względu na atrakcyjny stosunek ceny w przeliczeniu na jedną paletę.

  • Ładowność 24 t
  • Pojemność 33 palety euro 120x80cm
  • Możliwe zabudowy:
    • firanka (może ładować górą, bokiem, tyłem)
    • plandeka (może ładować bokiem i tyłem)
    • mega – firanka o wysokości ładunkowej 3 m
    • coilmulde (inaczej mulda, coilmulda) – przystosowana do przewozu towarów w rolach- na przykład papieru, stali w kręgu itp.
    • ruchoma podłoga (załadunek tyłem, górą) – nadwozie umożliwiające załadunek i rozładunek bez pomocy człowieka, najczęściej wykorzystywana do przewozu materiałów sypkich np. pasz, zboża itp. i odpadów przeznaczonych do recyklingu
  • Możliwe wyposażenie: ADR, obsada dwóch kierowców

CHŁODNIE

Chłodnie to ciągniki siodłowe ze specjalistycznymi naczepami służącymi do przewozu ładunków grzewczych i chłodniczych.

  • Ładowność 22,5 t
  • Pojemność 33 palety euro 120x80cm
  • Kontrola temperatury w zakresie od -30 do +30℃ potwierdzona odpowiednim wydrukiem
  • Sztywna zabudowa – załadunek tyłem
  • Możliwe wyposażenie: ADR, obsada dwóch kierowców, doppelstock – podwójna podłoga

ZESTAWY

Zestaw to ciężarówka (solówka) z przyczepą. Posiada większą pojemność niż standardowa naczepa 13,6m. Jest to rozwiązanie zapewniające najniższe koszty transportu w przeliczeniu na paletę.

  • Ładowność 24 t
  • Pojemność 38 palet
  • Długość pojazdu 7,7 m + 7,7 m
  • Największy z zestawów to zestaw przestrzenny „Jumbo” o wysokości 3 m i kubaturze 120 m3
  • Możliwe wyposażenie: ADR, obsada dwóch kierowców

NACZEPY NISKOPODWOZIOWE

Naczepa niskopodwoziowa to rodzaj naczepy otwartej wykorzystywanej do przewozu ciężkich i wysokich ładunków, najczęściej maszyn budowlanych, sprzętu rolniczego itd.

  • Typ Semi – długość do 37 m, ładowność do 60 t
  • Typ Tiefbet – długość do 25 m, ładowność do 35 t

PLATFORMY

Platforma to rodzaj naczepy otwartej z płaską powierzchnią ładunkową. Platformy wykorzystywane są najczęściej do przewozu materiałów budowlanych, maszyn, pojazdów czy kontenerów.

  • Ładowność 26 t
  • Długość do 15 m

WYWROTKI

Wywrotka to naczepa z otwartą skrzynią ładunkową- umożliwia szybki załadunek górą. Posiada mechanizm podnoszenia umożliwiający wysyp ładunku. Wywrotki wykorzystywane są do transportu materiałów sypkich, takich jak ziemia, piasek, żwir, kruszywa, śmieci czy zboże.

  • Ładowność do 24 t
  • Kubatura: 24 – 55 m³
  • Możliwość załadunku górą, samorozładunek

SILOSY

Silos (inaczej bulk) to rodzaj specjalistycznej naczepy-cysterny do przewozu materiałów sypkich i pylistych, najczęściej granulatu, zboża czy mąki.

  • Ładowność do 26 t
  • Kubatura 31-90 m³
  • Załadunek i rozładunek odbywają się przez zawór